דף הבית >> הדבקת מודעות | תליית פוסטרים >> קמפיין פרסום יעיל בהדבקת מודעות
יעילות הפרסום
איך להקים מסע פרסום של מודעות רחוב עם יעילות מקסימלית?


אנחנו מעוניינים לצאת בקמפיין פרסומי והגדרנו מטרות, אזור פעילות ותקציב.

במבט ראשון אפשר כבר לזהות שייתכן והתקציב מספיק רק ל10 ערים מתוך ה15 שתוכננו לניסוי לכן כדאי במקרים מסויימים בעיקר של החדרת מותג (חנות, מוצר וכד') להוריד בכמות הערים אבל להעלות בכמות ההדבקות.

כך אנחנו חושפים את הלקוחות שלנו יותר פעמים לפרסום ומגדילים את הסיכוי שהמוצר או החנות החדשה שלנו תיכנס למודעות הציבור. אלמנט "החזרה" יוצר היכרות טובה יותר של הלקוחות הפוטנציאלים עם המוצר שלנו וכך הפרסום הופך ליעיל משמעותית

העיקרון הוא עדיף לפרסם ארבע פעמים בעיר אחת מאשר פעם אחת בארבע ערים

במקרה של פרסום אירוע עם תאריך הדבר גם נכון אבל במקרה שאין תקציב כמובן שעדיף לעשות פרסום מודעות בכמה שיותר מקומות על חשבון מספר הפעמים של ההדבקה.
 
פרסום מודעות בירושלים
לפרסום מודעות רחוב וחוצות ניתן לפנות אלינו כאן
או בטלפון 077-5021011

Go Back  Print  Send Page
      
חזור למעלה   |  הוספה למועדפים   |   מפת האתר

ניתן לפנות אלינו בטלפון 077-5021011 בין השעות 9:00 בבוקר עד השעה 18:00 או מענה מהיר בטופס ליצירת קשר 

כל הזכויות שמורות © 2006-2017  לדיוק. כל התמונות באתר דיוק מוגנות גם באמצעים סמויים.
אין להעתיק או לפרסם תוכן מהאתר ללא מתן קרדיט. מותר להשתמש בתמונות תוך מתן קרדיט. מותר לצטט 
חלקי תוכן מהאתר במידה סבירה עם קישור לעמוד המקורי.
לכל ספק או שאלה נא לפנות אלינו כאן